Jos skräppäilyt ja muut tohinat jää vähän vähemmälle tässä lähiaikoina niin tässä teille syy. Sisko tanssii vanhoja helmikuussa, ja mun homma olis valmistaa sille puku. Tämä ei toki ole mun ensimmäinen vastaava projekti, mutta vaatii aina oman aikansa. Pari pukua olen tehnyt ennen tätä kumpikin vähän saman tyylisiä. Korsetti yläosa ja leveä hame.  Projektikuvia voin ehkä tännekin laitetta jos on kiinnostuneita. Valmiin lopputuloksen ainakin tulette näkemään. Tässä nyt kuva suunnitellusta puvusta:

Ja nyt älköön kukaan kuvitelko että mä olisin oikeasti noin hyvä piirtämään :) Luonns piirrustuksissa mä käytän apuna kirjan valmiita kuvia. Kirjan nimi on: Muoti piitäminen, väri ja tyyli. Sieltä löytyy kattava valikoima aikuisten, sekä mieste että naisten, mallivartaloita. Mä piirrän ensin pohjan lyijykynällä läpi ja sen jälkeen vaatteet hahmon päälle. Huudelkaa jos haluatte kuvia projektin edistymisestä...Nämä isommat ompelu projektit kun tulee jatkossakin olemaan melko harvassa :)