Kaverin luona ollessani valmistui aika monta sivua. Tämä kuva on pyörinyt kauan kuvalaatikossa enkä ole saanut tehtyä sille mitään vaikka monte muut vanhat kuvat olen tallettanut jopa useampaan kertaan.

Olen hirmuisen tyytyväinen tähän sivuun. Tämä ei ehkä ole sitä ihailemaani runsasta tyyliä, mutta tässä on väriä ja asennetta :) Olen kyllä tyytyväinen kun maltoin käyttää tätä kuviopaperia, koristeita ja kaiken huipuksi uskalsin leimata suoraan sivuun!!! Hyvä minä! Nämä kolme asiaa on ollut mulle pitkän aikaa kamalan vaikeita. En meinaa malttaa käyttää kuviopapereita joita omistan vain yhden, sama juttu koristeiden kanssa. Leimaaminen taas on hieman pelottavaa ;) Koskaan ei tiedä jos vakka onkin niin mämmikoura että tiputtaa sen suoraan kuvan päälle tai leimaukset menee vinoon...uskalsin ja onnistuin :D

Ehdoton lemppari <3 Tyttö joka istuu tuolilla on äitini.

Kävijälaskurikin on pyörähtänyt yli viidentuhannen! Valtavan isot KIITOKSET kaikille ihanille ihmisille jotka vierailette blogissani ja tupla KIITOKSET niille jotka jaksavat kommentoida! Kommentit ovat kyllä päivieni pelastus. Hymy nousee huulille jo pelkästään siitä kun näkee, että joku on käynyt!