

Ensiksikin tilauskortti vähän vanhemmalle hääparille.


Ja toisekseen iki-ihanalle kummisedälleni synttärionnitteluja :)
Siiten vielä suurkiitokset teippitarhaan josta tuli niin kivasti pakattu paketti että pakkausteipitkin päätyi korttiin kuten yllä näkyy :D

Kommentit